مسابقه کتابخوانی کرامت رضوی برگزار می شود 

مسابقه کتابخوانی کرامت رضوی برگزار می شود 

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
حسین زارع گفت: مسابقه کتابخوانی کرامت رضوی یکی از این فعالیت های کانون در دهه کرامت است که با محوریت زندگی حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

«حسین زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان با اشاره به فعالیت های کانون باقرالعلوم در دهه کرامت، گفت: مسابقه کتابخوانی کرامت رضوی یکی از این فعالیت های کانون در دهه کرامت است که با محوریت زندگی حضرت معصومه (س) برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی قلعه گنج هدف از اجرای این مسابقه را ترویج فرهنگ مطالعه کتاب های دین و مذهب و آشنایی نوجوانان و جوانان با شخصیت حضرت معصومه (س) برشمرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست به سوالاتی که در مورد زندگی این بانوی کریمه تهیه شده و در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود، پاسخ دهند.


 وی بیان کرد: یکی دیگر از فعالیت های کانون در دهه کرامت برگزاری مسابقه نقاشی آستان رضوی ویژه کودکان است که بر همین اساس کودکان نقاشی هایی از حرم های مطهر حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را باید کشیده و به گروه مجازی کانون ارسال کنند.


زارع ابراز کرد: برگزاری جشن های ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این دهه مبارک است.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی قلعه گنج اظهار کرد: سخنرانی در باب فضائل و کرامات حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، اجرای مولودی، نمایش و تکریم دختران و پسران رای اولی از جمله ویژه برنامه های این جشن ها است.


وی ادامه داد: برای استقبال از دهه کرامت، بزرگداشت این دهه و برپایی جشن های دهه کرامت مسجد آذین بندی و فضاسازی شده است.


زارع اظهار کرد: طرح قرائت صلوات خاصه و زیارت نامه امام رضا (ع) به منظور زیارت از راه دور یکی دیگر از برنامه های کانون ویژه دهه کرامت است تا از این طریق در این دهه مبارک بچه های مسجد زائر کوی امام هشتم (ع) باشیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی قلعه گنج اضافه کرد: تهیه کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای تبریک دهه کرامت و فضائل و کرامات حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای دهه کرامت است.


وی عنوان کرد: طرح شنبه های کتاب نیز در دهه کرامت با رویکرد معرفی کتاب هایی در مورد شخصیت و کرامات حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) تداوم می یابد و به صورت حضوری اجرا می شود.


زارع در خاتمه یادآور شد: از سایر فعالیت های کانون در دهه کرامت، اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم است که با محوریت تجلیل از نخبگان مسجدی برگزار می شود.

پایان پیام/ 586